Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Sandra Sterner - 23 januari 2016 14:26

Så skönt med helg och idag lördag. Igår slutade jag som alltid på fredagarna tidigare och hade kommit överens med Caroline att vi skulle mötas inne i Haninge centrum. Det är så att vissa fredagar i månaden så brukar min dotter och jag ses inne i Haninge centrum och igår var det då dags igen. Caroline kände sig sugen att gå och shoppa. När jag fick syn på henne så upptäckte jag att hon hade fått några röda prickar som såg ut som några slags utslag på ena ansiktshalvan. Jag fick lite halv panik och frågade om hon visse hon utslaget hon hade fått. - Nej, sa hon, det visste jag inte om.


Vi gick och kollade runt bland dom olika butikerna och Caroline hittade inne på New Yorker en vit spetströja som hon tyckte om och ville köpa för sitt barnbidrag. Men hon var inte till 100% säker på om hin gillade den så mycket att hon ville slänga ut sina pengar på den. En sak hon fått efter mig och det är velande och ska-jag-köpa-den-eller-inte. Caroline avstod och när vi sedan hade kommit hem ville hon åka tillbaka till Haninge centrum och köpa spetströjan. Men då orkade jag inte köra henne, utan lovade henne att köra henne dit idag så hon fick köpa sin vita spetströja.


Igår var det ju även disco på ungdomsgården och Caroline är ju där som alltid på fredagarna och dansar och umgås med andra ungdomar och har rolig. Själv sitter man hemma och tar det lugnt och tittade på Fångarna på fortet.


Dom röda prickarna som såg ut som utslag ( kanske någon allergisk reaktion) som jag blev helt hispig på igår när jag upptäckte dom på Caroline igår var i morse när vi vaknade alla pigga och utvilade hel borta. Jag drog en lättanas suck och jublade inombords att det verkade ju inte ha varit något allvarligt.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards