Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Sandra Sterner - 31 januari 2016 11:14

Usch, då jag känner mig orolig och nervös går som på nålar här hemma och det är för ikväll vid midnatt så går datelinjen ut för alla dom som tackat ja till lägenheten i Nynäshamn. - Förlåt mitt tjat och gnat om Nynäshamn hit och dit, men som ni kanske förstått så är finns det inget annat ställe på jorden som jag vill flytta till. I alla fall så beror just nu min noja, nervositet, och oro på om det blir jag som är bland dom översta i listan som tackat ja till lägenheten, som också den  som jag önskat ligger på markplan. Men tänk om!! Någon innan mig i kö tackar ja, då blir det pannkaka av allting och jag kommer falla platt ner på marken och bli så förkrossad. Det är nu bara att vänta och se tiden an och låta klockan ticka på fram tills det blir midnatt och under veckan som kommer får jag antagligen besked om det blir så om jag får gå på visning, men egentigen behövs inte det. Jag vet ju innan hur själva planlösningen ser ut, men går ju på visningen om det nu blir en sådan för att enbart få kika in i det och se hur alla rummen ser ut. Alla har vi ju olika smak, vad det gäller hur tapeter, färg ska se ut, men det går ju såklart att ända på efter sitt eget smak och tycke. Nu är det bara vänta och se om lägenheten kan bli min   



Just det glömde skriva det i mitt förra inlägg, men i fredags så valde min dotter Caroline att skippa discot på ungdomsgården, och vet faktiskt inte om det har hänt tidigare! Istället valde min tonårstjej för att ha en mysig hemmakväll inne på sitt rum. När Fångarna på fortet började så kom hon ut en stund till vardagsrummet för att se på tv:n. Men försvann snart tillbaka in på sitt rum för att lyssna på musik och spela på sin keyboard och sjunga. Min dotter är en blivande sångfågel och älskar musik och att sjunga.

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards