Alla inlägg den 7 november 2009

Av Sandra Sterner - 7 november 2009 23:45

Vilken fruktansvärd idiot till granne jag har! Snacka om att inte visa någon som helst respekt till grannen som bor vägg i vägg. Det måste ha blivit totalt kortslutning uppe i det krulliga håret på henne ( hoppas att hon är en utav mina läsare) För vilken annan normal funtad person skulle börja hamra och borra efter kl:21.30 på kvällen??

 

Det började bli hög tid för Caroline att gå, och lägga sig, men hon kunde inte komma till ro och somna. Vanligtvis brukar jag inte svära, men nu var jag rasade på min krullhåriga granne och det bara brast för mig: Fan, när ska hon sluta egentligen!!

 

Micke som var här började även tycka att det började bli jobbigt med allt oväsen som kom ifrån grannen, och till slut så gick han över och pratade med henne, och efter det så hördes det inget mera.

 

Till slut så kom min lillskrutta i säng och kunde till slut somna.Vilket även jag ska göra snart!

 

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 7 november 2009 klockan 23:45






Av Sandra Sterner - 7 november 2009 17:15

Nu har jag fixat en ny läcker background till min blogg. Sjävklart så är den fortfarande rosa och glittrig, men den nya detaljen är läpparna. Ska fortsätta göra lite ändringar lite här och där på bloggen, men tar lite taget.

 

Tänk att det idag bara är 47 dagar kvar till julafton, och som alltid och likt varje år så är jag alltid ute i sista stunden när det  gäller att köpa julklappar. Det är hopplöst att försöka ändra på den rutinen, och ändå är jag en sån som både avskyr trängsel och att stå i lååånga köer som aldrig tycks ta slut, men likt förbaskat så blir det likadant varje år.

 

Caroline har tjatat att hon så gärna ville ha chips och godis  till tv-tittadet i kväll, och det är ju ändå lördag, och vad gör man inte för sin unge. Själv hoppar jag över onyttigheterna och istället kanske jag gör i ordning en god fruktsallad...mums.

 

 

Skrivet av Sandra 7 november 2009 klockan 17:15

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards