Alla inlägg den 27 november 2009

Av Sandra Sterner - 27 november 2009 12:15

Så skönt att det äntligen har gått och blivit fredag, och nu återstår det bara 1-dag kvar att jobba.

 

Angående det här snacket med att ta eller inte ta svininfluensan vaccinet. Man både hör det i radion och läser om det i tidningar.Jonny som är Caroline pappa tycker att det är jätteviktigt att Caroline vaccineras emot svininflunesan,(men han själv har inte vaccinerat sig) Men jag är fortfarande skeptiskt emot vaccinet och är rädd för dom biverkningar som kan uppstå.

 

Men ännu värre kan du ju bli om man drabbas av själv sjukdomen, och jag vet ännu inte vilket beslut jag ska fatta....herregud, hur ska man göra.

 

Dom sedvanliga och trevliga inbjudningarna som dimper ner. I kväll är det gala premiär för den nya nattklubben "PURE" som slår upp sin dörrar på Birger Jarls gatan 29

 

 

Men nuförtiden börjar jag känna mig ganska mättad, och orkar inte längre gå på allting. Men visst dyker jag upp om det visar sig vara något specillt eller om man vet att det kommer celebert besök.

 

 

 

Skrivet av Sandra 27 november 2009 klockan 12:18





Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards