Alla inlägg den 15 november 2009

Av Sandra Sterner - 15 november 2009 14:30

Trott det om ni vill, men nu har även "lillskruttan" gått och blivit bloggare!! Nu sitter hon vid sin dator inne i sitt rum, och håller på med att skriva sitt allra första inlägg.

 

Åh, som mamma känner jag mig väldigt stolt över min unga dotter som numera kan kalla sig Bloggare.

 

Caroline knåpar ihop sitt första inlägg.

 

Jag är förstås hjälpt henne, med att skapa bloggen, och även sett till att hon fick välja sin egen bakgrund och precis som sin mamma är hon väldigt förtjust i glitter.

 

Själv var jag från böjan helt emot att låta Caroline ha en egen blogg. Men likt sin mamma är hon envis, och på sitt lillgamla sätt fick hon så till slut sin vilja igenom....igen.

 

I går åkte jag och Caroline när till Nynäshamn, och strosade runt i det lilla centrumet och inne på Lindex hittade vi en ny vinterjacka till Caroline som hon blev väldigt förtjust i. Den gamla ljusblåa jackan som var inköpt förra året. Blev genast utbytt mot denna nya läckra cerisa jackan.

 

                    

Skrivet av Sandra 15 november 2009 klockan 14:25

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards