Alla inlägg den 29 november 2009

Av Sandra Sterner - 29 november 2009 15:30

 


Nu är vi tillbaka hemma igen efter att ha varit uppe i Haninge Centrum. Tänkte inte alls på att ta med mig kamera, och det ångrade jag förstås, när jag och Caroline såg hur fint julpyntat det var överallt.

 

Stora glittarande stjärnor som hängde ner ifrån taket tillsammans med stora röda julgranskulor, och en massa glitter. Allt var i min smak, och som ni läsare redan har förstått gillar jag mycket glitter och stjärnor.

 

Inne på Caroline favorit leksaffär BR trängdes vi tillsammans med andra föräldrar och barn, som visade vad dom önskade sig i julklapp. Då vi bara hade käkat frukost hemma, så blev lunchen på Mc Donalds till Carolines stora glädje.

 

Innan vi gick till bussen var vi förstås tvungna att gå in på Sabis och inskaffa oss på lussebullar och pepparkakor.....som vi nu tänkte ta till eftermiddags kaffet.

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 29 november 2009 klockan 15:35

 

Av Sandra Sterner - 29 november 2009 12:00

 

 

 

Nu vi det 1:a ljuset har tänt och firat en trevlig advent. En god saffranbulle och pepparkaka till kaffet det skulle gott smaka!!

 

Jaa, se där! Det blev allt ändå lite julrim, men brukar inte vara en sån som sitter och skriver en massa rim.

 

 Nej, nu blir det inget mera rimmade för mig. Nu ska jag iväg med Caroline upp till Haninge.

 

 

Skrivet av Sandra 29 november 2009 klockan 11:57

 

 

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards