Alla inlägg den 28 november 2009

Av Sandra Sterner - 28 november 2009 12:30

Nu har vi gjort morgon här hemma, och avnjutigt en god frukost. Micke och Caroline ville båda ha havregrynsgröt på morgonen, och det evigheter sedan jag åt det.

 

Sedan står man sig ju lite längre under dagen när man äter gröt än om man bara dricker kaffe och äter en smörgås.

 

Tänkte vara lite generös med lite bilder idag, och delar med mig lite om hur det ser ut  här hemma innan jag börjar blogga.

 

Åhhh, jag vet att jag har en stenåldersdator!! Men kanske man ska önska sig en laptop i julklapp. Om inte "tomten" kommer med det så blir det i alla fall jag som köper en till mig själv under mellandagsrean. Det skulle vara så mycket mera bekvämmare.

 

Gårdagkvällen på jobbet kan inte annat en beskrivas som kaos. Det slår aldrig fel, och det händer nästan varje månad i samband med att det är lönevecka eller i slutet på veckan.
 
Att det alltid är vissa ur personalen som ringer sig "sjuka" och det resulterar till att det är ont om folk och vi andra får slita halvt ihjäl oss. Herregud, vi han inte ens bli klar med allting, utan var tvungna att lämna kvar jobb tills dagskiftet som kommer på måndag.
 
Det blev senare än vanligt och jag var inte hemma förrän klockan var närmare midnatt  och det som återstod av min natt var bara lite kvällsfika och sedan i säng.

 

Tänk att i morgon är det 1:a advent och det är inte så långt kvar tills det är jul. Kom på att det är evigheter sedan jag spelade någon musik på min blogg. Delar därför med mig till mina kära läsare denna Christmast Song som är både underhållande och samtidigt en bra låt som man blir glad över att lyssna på.

 

 

Skrivet av Sandra 28 november 2009 klockan 12:36

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards