Alla inlägg den 20 november 2009

Av Sandra Sterner - 20 november 2009 22:45

Det blev en hemma kväll i soffan framför tv:n och någon middag orkade jag inte alls med att göra idag. Så istället blev det snabbmat i form av pizza....( aja baja  ) egentligen alldeles för fet mat för mig. Men någon enstaka gång i månad måste jag få unna mig något gott i matväg.

 

Fick bara i mig lite mera en halva pizzan sedan blev den stopp

Det blir väl till att ge sig ut på lite längre powerwalk. Bara för att det inte regnat idag,så kan jag ge mig tusan på att det kommer att börja regna och blåsa halv storm när jag ska ge mig ut på en promenad.

 

Det där med att inskaffa sig på yttliggare ett paraply....hmm, det är bara att lägga ner tror jag! Min tidigare erfarenhet och maximal otur så blåser alltid mina paraplyn sönder.

 

Kanske vore bättre att inskaffa sig på ordentliga regnkläder och en sydväst när man ger sig ut på nästa powerwalk. Njaa, det är nog inte riktigt min stil, det blir nog så att jag prövar ett nytt paraply igen.

 

Skrivet av Sandra 20 november 2009 klockan 22:43

Av Sandra Sterner - 20 november 2009 17:00

 

 

Jättestort Grattis till dig pappa på din 65-års dag.

 

Hoppas att du får en trevlig och underbar dag.

 

For you

 

 

Skrivet av Sandra 20 november 2009 klockan 17:03

Av Sandra Sterner - 20 november 2009 12:30

Jag  fick i morse en chock när jag läste nyheterna på nätet. Om den gravida kvinnan som hade blivit våldtagen. Det förklarade det hela varför det igår eftermiddagen var fullt med polisbilar och en ambulans i vårat bostadområde.

 

Herregud, är alldeles chockad och fattar bara inte att det kan hända en sådan otäck sak i vårat område. Den stackars unga granntjejen lider jag tillsammans med, och tycker så otroligt synd om henne.

Fy, fan vad upprörd, jag blir när man läser att man inte längre kan känna sig trygg i sitt hem.

 

Det är verkligen hög tid att Sveriges Rikes Lag ändrar sina lagstiftningar och inför hårdare straff!! Det finns inga som helst förmildrade omständingheter. Det ända som tycks hjälpa är att utan bedövning kastrera dom fruktandsvärd vidrig avskyvärda männen som gör så mot kvinnor.

 

Skrivet av Sandra 20 november 2009 klockan 12:31

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards