Alla inlägg den 16 november 2009

Av Sandra Sterner - 16 november 2009 20:00

Idag kändes det inte alls roligt att uppdatera bloggen. Men ska ändå skriva ner lite grann om det som har hänt.

Så var första dagen på jobbet avklarat, och denna vecka är det dagvecka....gäspar.

 

Det vad ungefär vad jag kände i morse när det förbaskande alarmet gick ingång.Ville helst utav allt bara ligga kvar i den varma sängen, och dra det tjocka täcket över huvudet och somna om. Men som alltid så snoozar jag av alarmet ett antal gånger, men till slut så kom jag till upp. Vid den tiden eller snarare ottan är det fortfarande becksvart ute och inte nog med det så ösregnade det också....grrr.

 

Gick in i badrummet och upptäckte till min fasa att det "ploppat" upp en liten röd finne på hakan!! Herregud, jag som aldrig brukar få finnar. Men antog att det hade att göra med att jag proppat i mig en god chokladkaka i helgen.Åh, så himla typiskt att det någon dag senare resulterar att det "ploppar" upp en finne.

 

Väl framme på jobbet flöt dagen på nästan som vanligt. Fram till strax efter kl: 2. Då jag började känna att mitt blodtryck sjunk...igen och allting runt omkring mig började snurra. Letade reda på min chef och berättade att jag kände mig alldeles yr i skallen och måste åka hem.

 

Väl hemma så släppte yrseln. Men inte nog med att detta skulle räcka och det som jag varit med om idag. Senare på eftermiddagen drabbades jag av tandvärk och har det inte gått över tills i morgon måste jag ringa till min tandläkare som ligger inne i stan och försöka få en tid snarast.

 

Skrivet av Sandra 16 november 2009 klockan 19:57

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards