Alla inlägg den 4 december 2009

Av Sandra Sterner - 4 december 2009 22:30

Vad skönt att det inte blev allt för sent ikväll på jobbet. Kvällen har gått i väldigt fort,och som tur var det inte så himla mycket att göra.

 

Igår pajade mitt handsfree på jobbet (säkert sönderpratat) och då min mobil nästan ständigt ringer är det bara ett måste att ha ett fungerade handsfree.

 

Chansade och gick iväg till min trevliga arbetskollega Kadum, och frågade på vinst eller förlust om han möjligen hade ett handsfree som jag kunde få låna eller möjligtvis köpa.

 

Som tur var så hade han ett handsfree i sitt skåp, och snäll som han är så ville han ge det till mig. Men jag föredrog att betala för det då det nästan var som nytt.

 

I morgon ska jag iväg med lillskruttan, och köpa ett par termobyxor till henne. Det har börjat blivit så kallt ute på mornarna, och kan tänka mig att det vilken dag som helst kommer att börja snöa. I fjol  då det började snöa blev Caroline väldigt ivrig på att komma ut så fort som möjligt och med sin blåa pulka i släptåg.

 

Skrivet av Sandra 4 december 2009 klockan 22:31

Av Sandra Sterner - 4 december 2009 11:30

Oj, vad denna vecka har gått fort, det har redan gått och blivit fredag.

 

I kväll jobbar jag mitt sista kvällspass, och håller tummarna på att det inte blir lika mycket jobb som det var förra fredagen! Då hann vi inte ens bli klara med allting, och ändå jobbade vi nästan fram till 23.

 

Då man har så stor barnskara som jag har, och 1 barnbarn, svärson, så måste jag nu till helgen ändå försöka komma igång litegrann med julklappsinköpen.

 

Skrivet av Sandra 4 december 2009 klockan 11:22

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards