Alla inlägg den 25 december 2009

Av Sandra Sterner - 25 december 2009 21:30

Nu var yttliggare ett julfirande över, och sedan några timmar tillbaka är vi nu åter hemma igen.Tillsammans med Nina, Janne och Nova, som ska sova över hos oss i kväll.

 

Min ex make Johan och jag är så här pass bra vänner nu förtiden

 

Vi har haft en väldig trevlig och fin jul hemma hos Johan och Lizzy som bjöd på god julmat...(tack så mycket till er båda)

 

Lizzy och Johan

 

Precis som igår, stoppade jag i mig massor av sill. Det finns ju förstås nackdelar med att äta för mycket sill, man blir ju så himla törstig. Natten till idag var jag uppe flera gånger och drack vatten...trodde att jag skulle törsta ihjäl! Risken är stor att det blir likadant i natt....ett ända stort vattendrickande!!

 

Det blev en 2:a omgång utdelning av julklappar idag, och alla mina barn och mitt barnbarn Nova slet av pappret ifrån klapparna. Det verkar som om alla blev nöjda med det dom fick.

 

Ingen lägger märke till kameran, alla är helt inne i öppnadet av klapparna.

 

Caroline och Janne.

 

Nova med en utav alla sina julklappar.

 

En rolig sysselsättning för den lilla.

 

Caroline och Micke.

 

The BIG family photo!! Alla mina underbara barn. Med på bilden är även Niclas nya flickvän Giselle och så förstås lilla Nova.

 

Starka Niclas lyfter mer än gärna upp sin nya tjej.

 

När vi kom hem ville Caroline vara kvar ute och leka i snön, och det visade sig vara perfekt kramsnö för att sätta igång med att bygga en snögubbe. Tillsammans med Caroline satte jag och Micke igång med byggadet av en snögubbe och snölykta.

 

Caroline och jag i full gång med att bygga en snögubbe.

 

Även Micke ville lägga sin hand på byggandet.

 

Det ser nästan ut som om Micke har frysigt fast i snön.

 

Skrivet av Sandra 25 december 2009 klockan 21:34




























Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards