Alla inlägg den 20 december 2009

Av Sandra Sterner - 20 december 2009 17:30

 

 

Så har sista söndagen innan jul kommit och nu har vi här hemma firat fjärde advent.

 

Vi bestämmde oss redan för igår att vi båda skulle låta söndagen få vara en vilodag, och att vi bara skulle vara hemma och ta det lugnt och skönt.

 

Förutom att Micke gillar att hålla på mycket med musik, och tatueringar och pircingar. Brukar han vintertid följa en hel del ishockey matcher på tv:n och idag var det tydligen någon match som skulle visas på tv:n.

 

Titta bara som han ligger...som en "säck potatis"!!

 

För min egen del så brukar jag sysselsätta mig med något annat, och varför inte då sätta sig och skriva dagens inlägg.

 

Till veckan som kommer, är det en hel del som göra igen, och så  måste förstås julmaten inhandlas och gärna lite gott vin.

 

Nu var det dags plocka fram adventskalendern och se vad det är som gömmer sig bakom lucka nummer 20.....( med tanke på trötta Micke)

 

 

 

Skrivet av Sandra 20 december 2009 klockan 17:32

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards