Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sandra Sterner - 21 december 2009 23:30

Jag vet att det är en aning sent, men bättre sent än aldrig!! Hade så bråttom iväg i morse. Hade först trott att jag kanske skulle hinna med att åka tillbaka hem, men tiden räckte inte till, och därefter blev det att åka direkt till jobbet.

 

Nu är jag nyss hemkommen efter att ha påbörjat min 2:a kvällsvecka. Men denna vecka är ju inte så många dagar att jobba, och sedan är det för mig ledigt fram till mellandagarna då jag jobbar igen.

 

Mina semesterdagar är slut... men lyckades att byta min dagvecka till kvällsvecka under dom dagarna, och då slipper Caroline åka iväg tidigt på morgonen till fritids, och kan vara hemma med mig ändå fram till efter lunch.

 

Nu börjar klockan bli alldeles för mycket, och efter att ha hållit igång ända sedan tidigt i morse, börjar nu mina ögon bli en aning trötta.

 

Men innan jag går och knyter mig ska jag plocka fram adventskalenern, och se vad som gömmer sig under lucka 21

 

 

Skrivet av Sandra 21 december 2009 klockan 23:34

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards