Alla inlägg den 7 december 2009

Av Sandra Sterner - 7 december 2009 20:15

Denna vecka började min första dagvecka, och natten var helt hopplös, kunde inte alls somna och kände mig inte det minsta trött när jag närmare midnatt gick och lade mig.

 

Men måste ändå ha somnat till slut, och vakande strax innan kl:7 utav att mitt alarm gick på, och konstigt nog så  var jag inte alls så farligt trött, som jag annars brukar vara vid den tidpunkten på dygnet.

 

Vanligtvis brukar benen kännas som blyklumpar och alarmet brukar oftast stängas av ett flertal gånger innan jag kommer upp och när jag väl är uppe brukar jag oftast längta tillbaka efter att krypa ner i den varma sköna sängen och få sova vidare tills jag själv vaknar pigg och utvilad.

 

Men det går ju förstås inte när jag jobbar dag. Hoppas bara att det går lika bra att komma upp i morgon bitti och att det inte blir alltför svårt att somna ikväll.

 

Det har kanske blivit dags att se vad det är som gömmer sig bakom lucka nummer 7 och precis som igår är det bara att trycka på bilden.

 

 

Skrivet av Sandra 7 december 2009 klockan 20:12

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards