Alla inlägg den 16 december 2009

Av Sandra Sterner - 16 december 2009 13:15

Vet ni, ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar än 24!! Anledningen till att jag skriver det är att just nu i dagarana har jag fullsmockat att göra, och så har jag mitt heltidsarbete att hinna med också.

 

Igår kväll på jobbet kom det in jättemycket jobb, och som vanligt fattas det folk. Än del jobbar fort som attan medans, och  så finns det rökarna som måste ut och blossa var 15-20 min varje timme.

 

Sedan finns det dom som gillar att jobba i "ultraterapi" och det sinkar ju oss alla andra. Men mestadels så flyter jobbet på rätt så bra! Fast igår slutade inte förrän vid närmare 23 och var inte hemma förrän närmare midnatt 

 

Var så trött att jag somnade så fort jag hade lagt huvudet på kudden.

 

I morse var det upp i ottan igen, och det var för att det var Lucia firande i Carolines skola. Hon var så söt min lilla tjej som förstås var längst fram i Luciatåget. Sedan sjung hon även en låt själv, och jag kan lova att det var inte långt ifrån att jag började böla.

 

Det är tydligt att hela familjen har lite av musical i sig, och samtliga av oss gillar att uppträda och sjunga.

 

Först i ledet av alla kommer Caroline

 

Caroline älskar att sjunga, och det tycker jag syns på den här bilden. Alla texterna kunde hon utantill.

 

Caroline sjunger solo.

 

Efter att Caroline haft sitt Lucia uppträdande, bjöds det efteråt på kaffe/saft drickade med tillhörande pepparkakor och saffranbullar, som barnen hade hjälpt till att bakat. Var det dags för mig att skynda mig in till stan. För det var återigen dags att fixa mitt hår. Vill ju vara lite extra fin i håret till jul. Åh, sedan tillbaka hem igen för att hinna med att uppdatera bloggen. För ikväll när jag kommer hem är jag alldeles för trött.

 

Då jag nu gått igenom alla familjemedlemmar i min adventskalender. Tänkte jag nu ta ut lite ifrån mina "guldkorn" som är....nej, förresten det skriver jag inte, det får ni se själva när ni kollar vad det är för något som gömmer sig bakom lucka nummer 16.

 

 

Skrivet av Sandra 16 december 2009 klockan 13:18












Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards