Alla inlägg den 5 december 2009

Av Sandra Sterner - 5 december 2009 22:15

Det blir ett till inlägg ifrån mig ikväll. Men först kanske det är lika bra att varna känsliga läsare.

 

Micke har inte alltid varit ärlig och uppriktig mot mig, och det har förstås sårat mig djupt i själen. Alla dom här turena med vårat på/av förhålladet som jag vid det här laget har tappat räkningen på.

 

Denna lite annorlunda "sexy" video på Micke får honom att framstå som den person han egenligen är.

 

Till alla mina läsare håll till godo denna lördagskväll  ni kommer säkert att få er ett gott skratt.

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 5 december 2009 klockan 22:20




Av Sandra Sterner - 5 december 2009 16:45

Hela familjen passade på att ta en ordentligt sovmorgon i morse, och vaknade inte förrän vid 10-tiden över att Caroline stod vid sängkanten, och undrade när det skulle bli frukost. Likt sin mamma har även Caroline gått, och blivit en sjusovare på helgerna, och för inte allför längre sedan vakande hon i ottan på helgerna, men sedan hon blev större har hon nu börjat sova längre på morgnarna, och det tycker jag förstås är jätteskönt!!

 

På väg ner till Nynäshamn idag satt jag och lyssnade på radion i mina nya hörlurar, och så hör jag den fina låten " I´m dreaming for the white Christmas, och samtidigt tittar jag ut genom fönstret och ser att det är alldeles övermulet och grått och såklart regnar det ...också!  En tanke slog mig "I think it will rain for Christmas" och som det ser ut verkar det inte bli annat än regn.

 

Väl hemma igen blev jag glatt överraskad när jag såg att Niclas och Tobias hade kommit över, och dom tänkte stanna över helgen. Det skiljer inte mera än 17 månader mellan Niclas och Tobias och när dom var små kallade både jag och barnens pappa Johan dom för "Bisarna" När sedan lillasyster Caroline började prata ( och det gjorde hon tidigt) och varje gång storabröderna kom på besök, tultade hon fram till dom och sträckte upp sina korta armar och sa: "Gisarna... det är inte alltid så lätt. Än idag när lillasyster är på sitt allra bästa rethumör kan hon ibland kalla bröderna för "Gisarna"

 

Mina 3 yngsta barn

 

Då jag även läser många andra bloggar så har jag blivit lite inspirerad över dom som har lagt in adventskalendrar på sina sidor. Det väckte upp en ide hos mig, och varför inte ha något liknade på sin egen blogg. Då december månad redan har kommit igång, och vi är redan inne på den 5:e och det kommer att ta alldeles för lång tid för mig att göra en egen julkalender. Men istället hänvisar jag till denna fina underbara.

 

Varsågoda tryck bara på bilden

 

 

Skrivet av Sandra 5 december 2009 klockan 16:40

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards