Alla inlägg den 3 september 2009

Av Sandra Sterner - 3 september 2009 12:00

Nu har jag gjort morgon här hemma, och gjort mig ordning.

Har även hunnit med att donat och fejat lite här hemma, och fast vi bara är 4 st som bor här hemma, så är min tvättkorg full för jämnan.

 

Men som tur är så har jag ju en liten tvättmaskin som varje dag hjälper mig med att ha rena kläder.

 

Nu på morgonen har jag tagit i tur med Carolines garderob, och hennes byrå, och satt  i gång, och rensat bland kläder, som hon har vuxit ut. "Lillskruttan" och verkligen dragit iväg i längd under sommaren, och det var ett antal jeans, leggins, tröjor, linnen, som hamnade i en stor säck.

 

Jag är helt övertygad att Caroline kommer bli lika lång, som sina övriga syskon, även om det är så att dom har olika pappor. Både jag och hennes pappa Jonny  är rätt så långa, så risken att Caroline kommer bli kortväxt är lika med noll.

 

Nu ska jag åka iväg, och köpa lite nya kläder till min lilla tjej, och hoppas att hon kommer att bli glad. (Vet på ett ungerfär vad hon gillar för sorts kläder) men annars är det bara att spara kvittot så går det att byta.

 

Skrivet av Sandra 3 september 2009 klockan 11:49

Av Sandra Sterner - 3 september 2009 00:45

Så var man hemma igen, efter att ha jobbat ett par timmar, och som alltid så uppdaterar jag min blogg.

 

Micke var väldigt trött ikväll, och gick och lade sig på engång efter det att jag kom hem, och nu ligger "trötter" och sussar i sängen, men ännu hörs inget zzzzz...han kanske ännu inte sover så djupt.

 

På jobbet var det som vanligt, och ikväll var det lagom mycket att göra, och varje dag på jobbet är den samma lik.

 

Nu är det hög tid att göra sig i ordning för natten.....tillbaka på bloggen under morgonen igen.

 

 

Skrivet av Sandra 3 september 2009 klockan 00:43






Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards