Alla inlägg den 9 september 2009

Av Sandra Sterner - 9 september 2009 12:45

Det är lika bra att fortsätta med det 2:a inlägget för idag.

Nu när jag ändå har lite tid över, innan det är dags att åka iväg och jobba kväll.

 

I går kväll startade ju en ny säsong av programmet Idol på TV 4. Auditon och inspelningen av Idol, startade ju redan i våras.

Kan tänka mig att bildproducenterna under sommaren har suttit och klippt ihop massor av film.

 

För att få ihop det bästa utav allting. Bl.a dom som sjunger bäst och så förstås också det roligaste/knäppaste. Det finns ju alltid, en viss grupp av människor, som enbart går på en audion för att skämma ut sig.

 

Det kan nog inte alltid vara det lättaste för juryn att hålla sig för skratt.

 

Men bland dom flera 1000-tals sökande, finner dom med stor sannolikhet flera som kvalificerar sig vidare till final.

 

Då jag jobbar kväll hela denna vecka så kommer jag inte kunna se programmet på kvällarna. Men på TV4 hemsida kan man se reprisen av gårdagens program, och hade tänkt hinna med att kolla in gårdags program ( en snabbis) innan det är dags för mig att åka iväg till jobbet.

 

Skrivet av Sandra 9 september 2009 klockan 12:39

Av Sandra Sterner - 9 september 2009 12:00

 

 

Hipp Hipp Hurra!

 

För Janne, (min svärson ifrån Västerås) som idag fyller år.

 

Hoppas att du får en underbar dag, med god tårta och massor av presenter.

 

 

Skrivet av Sandra 9 september 2009 klockan 12:05

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards