Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Sandra Sterner - 6 januari 2012 20:57

Innan det är dags att dra ner ridån för bloggandet för ikväll bjuder jag här på en bild



 

and wasting energy :D

Av Sandra Sterner - 6 januari 2012 14:12

Det här måste jag verkligen bara skriva om!!


Sent igår kväll, när jag  hade gått och lagt mig så pep ( som nästan alltid min mobil) men det händer i så ofta att jag får sms/mms skickade till mig så sent. Det visade sig vara från en utav mina yngre syskon, alltså en utav "twinsen" ( som pappa ofta brukade säga) denna gång var det  Dessan, och via sitt sms länkade hon mig till Kanal 6, där det visade sig att hennes kille var en utav dom tre finalisterna, som via sitt lite "crazy" tomte videoklipp, nu hade gått till slutfinal och det videoklippet. 


Jag blev först lite förvånad, då jag inte alls hade den blekaste aning ens om att min blivade svåger höll på med just olika filmprojekt, både framför och bakom kameran. Okej, det är tyvärr ( sorgligt nog) inte så ofta som jag träffar min yngre syskon och deras respektive. Samtliga utav oss systrar bor ju alla i huvudstaden, men brorsan Micke han flyttade ifrån huvudstaden för många år sedan och bosatte sig med sin familj i Enköping.


Nu tillbaka till Krister igen som just nu figurerar som en lite galen argsint Tomte på Kanal 6....klicka in så får ni se :) och lägg gärna Er röst.


För att ni ska få er en bild hur Krister ser ut, när han inte spelar en roll som "tokig" tomte, så ser han ut såhär.


 

Av Sandra Sterner - 6 januari 2012 10:42

Jaha, så var vi då framme vid en 6:e januari och det har nu gått 13-dagar sedan det var jul och man kan väl säga att det är näst sista högtiden som avslutar julen. Den allra sista dagen, som avslutar julen, är den dagen som infaller 20-dagar efter jul, alltså den 13:e januari och det är då det är Tjugondag Knut och runt omkring i landet är det säkert då många som väljer att börja plocka ner sina adventsljusstakar, stjärnor och julgranen.

Jag fick för min del nog redan igår utav allt julpynt här hemma. Julgranen som stått och bara tagit upp en väldigt stor och onödig plats i vardagsrummet åkte snabbt ner i källaren. Likaså stjärnorna som satte uppsatta i vardagsrumsfönstret. Inne i Carolines rum, så åkte nu hennes tomte-lampa ner i kartongen, med allt julgransprydnader, men däremot den röda stjärnan i köksfönstret ( den avger ett sådant mysig rött sken),så den får hänga upp någon dag till.


Så man kan nu lugnt säga, att här hemma har nu julen dansat ut...



 


Och för min del så känns det så skönt att allting med julen nu är över.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards