Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Sandra Sterner - 11 januari 2012 18:09

Så skönt att utomhustemperaturen nu ligger på plusgrader igen...mmm jag riktigt trivs över att slippa känna mig som en "stoppad korv" med alla dessa varma tjocka tröjor och vinterjackan på sig utan att känna att man nästan är på väg att halvt frysa ihjäl. Likaså har det nu blivit lite varmare och skönare i min lägenhet, och mina 2 extra element behöver jag inte längre använda.


Igår kväll hade jag besök utav min son Niclas och hans tjej Matilda, som hade tagit med sig hemifrån en dvd rysare som hette " The Eye" och vi bestämmde snabbt för oss att nu skulle vi ja en trevlig film tajms kväll. Filmen " The eye" är något utav en skräckfilm, med en hel del oväntanade scener. Det mesta i filmen handlar om en ung tjej Sydney  och hon som spelar huvudrollen är Jessica Alba, och sin rollfigur spelar hon väldigt bra, för i "The Eye” är det verkligen Jessica för hela slanten. Från ruta ett tills den allra sista

 


 


Vad handlar då filmen om? Jessica gestaltar Sidney, blind sedan en diffus olycka i barndomen, som får chansen att se igen. Genom en ögontransplantation. Visst, Sidney får sin syn tillbaka, men hon får också någonting på köpet. Hon börjar se... ja, vad är det hon ser egentligen? Jo,  efter sin hornhinnetransplantation får hon dock synen tillbaka, men det hon dock börjar se är att hon kan se olyckor i förväg hända och ser dessutom och kan kommunicera med döda människor.


Nedan följer en liten trailer ifrån  filmen....



Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards