Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Sandra Sterner - 10 maj 2013 21:52

Det har visat sig vara väldigt var deltagarna och nu även en utav jury medlemmarna i årets Let`s Dance haft otur och drabbats utav sjukdomsfall ( förra veckan med Sofia, som drabbades utav svåra magsmärtor) och denna gång stukade Marko foten under  repetitionen utav rock-en-roll maraton. Även om inte Marko lyckades framföra sin sexiga cha-cha utan den inspelade versionen från genrepet som fick visas för tv-tittarna.


Jag kunde inte låta bli att börja skratta ner dom visade klippen från repetitionen, som Marko hade med Cecilia i träningslokalen. Det var när han stod bakom Cecilia och liksom rörde sig i cirklar och det såg ut som han emellanåt "juckade" mot henne och så säger den glada, skämtsamma, snusmumriken: Det är bara Business och så gravar han.'


Jag trodde aldrig att Marko skulle kunna klara av att framföra någon som helst dansnummer live ikväll. Men med hjälp utav smärtstillande så intog han med en stukade fot ( helt obegripligt) dansgolvet med sin danspartner Cecilia i ett rock-en-roll dans marton. Ja, det må jag säga att denna kille verkar ha en otroligt HÖG smärtröskel. Jury medlemen Ann hade visst också insjuknat i något och produktionsbolaget hade akut fått ringa in Lars-Åke Wilhelmsson.


Jag har redan sedan starten av Let´s Dance haft min segrare förhands tippad att vinna och det är ju en som jag även tidigare har nämnt i min blogg. Det är väl så att Let´s Dance inte heller har haft med en sådan ung deltagare förut och inte har jag sett en 16-åring dansa och behärska så många olika danser, såsom Oscar gör och för mig är han redan en vinnare utav årets Let´s Dance.


Nu är det bara att få se efter nyheterna och så reklamen får man se vilket par det blir som får lämna danstävlingen ikväll...och skulle tro att det blir Erik och Sigrid som får lämna Lets Dance ikväll.

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards