Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Sandra Sterner - 18 oktober 2015 10:19

Jag tycker mig märka av att läsarna den sista tiden har flyttat över och läser numera min andra blogg som finns under Bloggplasten. Ja, ni gör som ni vill och det står ju i princip samma sak på båda bloggarna. Däremot så fanns det varken tid, ork eller lust att automatsikt flytta över alla skriva inlägg till Bloggplasten, och önskar man typ läsa och se bilder bakåt i tiden, så rekommenderar jag att läsa på Metrobloggen.


I fredagas var Caroline, som alla tidigare fredagar på disco och själv satt man hemma och kollade lite på Idol, men jag tycker inte det programmet är någonting längre att se och efter det att jag svappade runt bland kanalerna och inte tyckte det fanns något att se så blev det istället att sätta sig på datorn. Igår lördag var iväg och shoppade lite nya hösttröjor och jeans till Caroline, som nu växer så det knakar och hon drar verkligen iväg i längd nu. I dag söndag = vilodagen och idag blir det inte mycket gjort, utan kommer bara ta det lugnt och slappa, ladda upp batterierna inför den kommande veckan. I morgon förhoppningsvis skulle Tommy fixa min bildörr på förarsidan, så att jag nu inte längre behöver veva ner rutan för att öppna bildörren utifrån, vilket man inte ska behöva göra, men nu så är reservdelen fixad så nu är det bara för Tommy att skruva isär dörren och sätta dit den där plastbiten, baktill på dörren så ska det kunna gå att öppna bildörren som vanligen igen.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards