Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Sandra Sterner - 13 augusti 2015 18:29

Jag skrev för ett par inlägg sedan om en ansiktkräm jag blivit tipsad om. Inte för att jag har så värst mycket rynkor, och det är jag väldigt tacksam för, men istället blir det ju så när man kommit upp i en viss ålder så börjar ju huden "hänga" typ bli lite förslappad och då jag är helt anti och totalt emot allt som har att göra med att spruta in nervgiftet Botox eller Restylande, så blev det istället så att jag tänkte varför inte, testa och prova. Denna här helt suveräna och mirakelkrämen som Peter Thomas Roth är grundaren till.


Jag gjorde min beställning via företaget: Bangerhead och dom var väldigt snabba på att paketera och skicka iväg mirakelkrämen och på deras hemsida stod det att den skulle levereras inom 2-4 arbetsdagar. Jag kunde via kollinumret spåra mitt paket som bara efter någon dag hade hamnat i Spånga och där blev det liggande fram till idag. Därifrån skulle mitt paket levereras till mitt postombud ( och vad jag hade hoppats och trott på inom några dagar) men mitt  paket blev istället liggande kvar i Spånga och ett tag funderade jag på om det överhuvud taget skulle levereras till mig eller inte. Jag gjorde min beställning via Bangerhead den 1:a augusti och det tog närmare 2 veckor innan jag fick den att hämta ut den hos mitt postombud.


Då jag nu fått den stora chansen att pröva denna mirakelansiktskräm och i morgon blir det premiär för mig att testa denna mirakelkräm, som bland annat lovar detta.




   Ska testa denna mirakelansiktskräm i morgon och se om tiden går bakåt....  

  

Denna otroliga suverän kräm ger din hud omedelbart ett lyft och ny spänst och vrider tillfälligt tillbaks klockan! Slätar ut rynkor och linjer med imponerande effekt! Revolutionerande formula som man torkar av med lätt fuktad bomull så att den överblivna vita restprodukten försvinner medan de aktiva lyftande ämnena stannar kvar. De här ämnena arbetar under hudytan för att lyfta och jämna ut. Ansiktslyft utan ingrepp!

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards