Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Sandra Sterner - 4 oktober 2010 12:30

Brr, hutter vad jag går omkring och fryser idag. Både mina fingrar och fossingarna är iskalla. Har försökt kräma på värmen på elementen, men dom blir inte mera än ljumna.

 

Jag ser det inte som något fint att det är höst ute. Det är nämligen så här att jag har aldrig direkt gillat den här årstiden som är höst och så kommer kalla vintern, med ännu mera kyla och blåst....brrr!  

 

Skulle gärna ville flytta till varmare breddgrader under höst och vinter månaderna, men nu är det ju så att man har barn att ta hänsyn till och man kan inte bara flytta.

 

Själv trivs jag bäst när det är sommar och varmt ute, och man kan strosa omkring i kjol/top eller klänning, men det är ju helt uteslutet nu. Nu får man lov att pylta på sig så mycket kläder för att inte frysa halvt ihjäl, det får mig att se mer eller mindre att se ut som en "stoppad korv" och om inte det vore nog, så ser man så betydligt STÖRRE ut också.....hjälp vill inte se ut som en tjockis.  

 

Nu ska jag ta lite varmt att dricka och se om jag så småningom börjar tina upp igen, och sedan börjar det bli läge att göra sig i ordning för att åka och jobba kväll.

 

Skrivet av Sandra 4 oktober 2010 klockan 12:23

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards