Alla inlägg den 29 oktober 2010

Hej

Av Sandra Sterner - 29 oktober 2010 23:30

Ledsen att jag inte uppdaterar min blogg som jag brukar. Men just nu är mitt privat liv väldigt struligt och det känns nu lite jobbigt på den fronten.

 

Vill helst inte gå in på allför detaljerade förklaringar.Men kan säga så mycket som att det är hemskt när man kommer på att den man är gift med ljuger för en rakt upp i ansiktet, och man får det svart på vitt.

 

Jag har sagt så många gånger till Micke och att det är viktigt att man är ärliga mot varandra och inte ljuger. Men det verkar vara helt omöjligt för honom att vara ärlig/uppriktig mot mig!!

 

Själv har jag frågat han massor med gånger varför han ljuger och inte är uppriktig mot mig. Det enda som händer är att han rycker på axlarna och går in i ett annat rum, och tar man upp frågan med han lite senare så vill han inte kommentera den frågan.

 

Jag som under förra veckan hade sett fram emot att fira Halloween med min familj. Men nu blir det istället så att man får ta en dag i taget. För just nu känns det omöjligt att sia om hur framtiden kommer att se ut.

 

Skrivet av Sandra 29 oktober 2009 klockan 23:35

Av Sandra Sterner - 29 oktober 2010 21:30

Jag har helt enkelt inte alls känt för att skriva någonting idag, och det har att göra med att jag känt mig lite låg, men nu på kvällen kunde jag inte hålla mig borta från datorn och tänkte samtidigt på mina läsare (som följer min blogg) att det vore schysst emot dom om jag uppdaterade lite nytt.

 

Jag har valt att stanna hemma från jobbet både igår och idag och efter helgen, nu på måndag ska jag ha möte med en utav dom högre uppsatta cheferna. Det är inte enbart detta som hände i onsdags kväll som gjorde att jag till slut mer eller mindre "flippade" ut totalt! Det är flera faktorer som spelar in och det handlar om betydligt mera grejer ( som jag bl.a skrev i mitt förra inlägg) Det blev till slut för mycket för mig och jag sa nu ifrån, någonstans måste man sätta en gräns och säga stopp.

 

Mitt annars så glada och ibland skämtsamma humör är just nu fjärran långt borta, men för Caroline skull så har vi försökt att göra fredagskvällen så trevlig och mysig som helst och dukade fram lite smått och gott att ha framför tv:n

 

Skrivet av Sandra 29 oktober 2010 klockan 21:33

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards