Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Sandra Sterner - 12 oktober 2010 19:00

Det får lov att bli ett snabbt inlägg!

 

Är på jobbet, och har precis haft min middagsrast, som bara är på 30 min. Man hinner inte så mycket på den tiden, men har ändå fått i mig en liten bit mat, och tänkte även hinna med ett kortare inlägg.

 

Det blev alltför länge framför datorn igår när jag kom hem, och när jag var klar med blogginlägget var klockan 00.30 Gick och lade mig och som alltid brukar jag ha svårt och att somna.

 

Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mera just nu, och som det ser ut nu på jobbet, så finns det att göra hela kvällen. Skriver mera imorgon igen. Ha nu en fortsatt trevlig kväll.

 

Skrivet av Sandra 12 oktober 2010 klockan 19:02

Av Sandra Sterner - 12 oktober 2010 00:15

Hmm, jag vet att det varit dåligt från mig med uppdateringar under dagen idag, men nu är jag tillbaka igen.

 

Har påbörjat min 2:a kvällsvecka och redan idag på eftermiddagen när jag kom till jobbet var det mycket att göra, och det har det även varit resten utav eftermiddagen och kvällen med.

Blev lite glatt överraskad när Micke ringde och sa att han skulle komma och möta upp mig på jobbet ikväll. Kan tänka mig att mina kollegor börjar bli van vid det här laget att se Micke komma och hämta mig.

Jag var inte riktigt klar med mina arbetsuppgifter och var tvungen att fortsätta att jobba. Men det hindrade inte Micke som vid det här laget börjar känna sig mer eller mindre som "hemma" på min arbetsplats.

Han gick för att hämta en kopp cappuccino och följde med mig en bit in i lokalen och vant morsade han glatt på flera utav mina arbetskamrater.

 

Micke är en stor brukare av både cigg och snus vilket jag inte alls gillar. Det är asäckligt att kyssa en snusare, och särskilt om snuset har börjat rinna i munnen. Så fort Micke hade sin cappuccino i handen så gick han ut för att röka, och genast var det ett litet gäng som följde med honom ut.

 

Jag var tyvärr tvungen att gå redan vid 22-tiden och det kändes inte roligt att lämna kvar det lilla jobbet som fortfarande fanns kvar, men tror inte dom jobbade längre än 22.30-22.45

 

Men var bara så illa tvungen att sticka lite tidigare ikväll och det beror på att jag i morgon ska upp väldigt tidigt. Förutom att Caroline väckas och ha frukost och komma iväg i tid med skolskjusen. Så har även jag en tid att passa i morgon inne på Södersjukhuset. Det beror på att jag blivit kallad till att göra Mamografi eller som även jag kallar det för "Tuttegrafi" och jag hoppas innerligt att dom inte hittar någon otäck eller farlig knöl.


   

Vill du som privatperson eller företag vara med att färga Sverige Rosa under oktober månad? Det finns många sätt att stödja Rosa Bandet galan Klicka HÄR!

Missa inte den direkt sända Rosa Bandet galan som kommer att visas på TV3 den 28 oktober.

 

På vägen ut från jobbet ikväll gick jag förbi ett par kollegor som undrade varför jag skulle gå innan allt jobb var färdigt.

- Jo, det är så att jag ska till doktorn i morgon och göra en Mamografi..

 

En utav mina kollegor uppfattade inte helt vad jag sa för något, och sa: - Va, vad för något.

Vilket fick mig omformulera mig ( i fall det inte var så att han visste vad det vad det betydde) och gjorde det hela till en lite mera roligt.

 

- Joo, det är så att jag ska gå och röntga tuttarna...i morgon !

 

Vilket fick flera utav dom att börja skratta...  

Nu måste jag avsluta skrivadet för om bara några timmar ska jag upp igen. Godnatt och Sovgott.

 

Skrivet av Sandra 12 oktober 2010 klockan 00:19

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards