Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Sandra Sterner - 14 oktober 2010 20:30

Skulle inget hellre vilja vara en på mitt gamla vanliga glada, skämtsamma humör, men det känns inte som om det går just nu.

 

Den kalla hösten och att det blir så fort mörkt ute gör inte saken bättre, och det gör att jag känner mig en aning deppad och nere för tillfället, och det har gjort att jag helt enklet inte orkat gått och jobbat.

 

Som vanligt så strular det mycket med Metrobloggen, och vissa dagar så går det inte ens att komma in på sidan ( då dom bestämt sig för att stänga ner den) Likaså är det med mina inlägg som jag skriver, vissa utav dom raderas utav dom på Metrobloggen.

 

Gårdagens "Kvällsinlägg" som jag skrev kunde jag inte se i förmiddags när jag loggade in på bloggen, och efter det att jag skrivit till dom och frågat varför det togs bort kom det tillbaka, och nu på kvällen igen har det tagits bort. Jag fattar absolut ingenting och undrar vad f-n dom håller på med som sköter hand om Metrobloggen  .

 

Jag har skrivit för Metrobloggen i över 3 år och många gånger har jag ångrat att jag inte tidigare bytt till någon annan bloggsida.

 

Men såklart det går ju väldigt lätt att vara efterklok och komma på nu efteråt att man kanske skulle ha valt en annan bloggsite. Men nu är det ju så att jag skrivit en hel del,och det skulle bli en hel del jobb, om man nu skulle kopiera över allting som man skrivit till en annan bloggsite. Men blotta tanken på vilket jobb det skulle vara...åååå bevare mig väl vilken tid det skulle ta...suck!

 

Skrivet av Sandra 14 oktober 2010 klockan 20:31

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards