Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Sandra Sterner - 9 oktober 2010 18:15

Vilken tur att det visade sig att det inte var så mycket att göra på jobbet igår kväll. Vi hade ett sådant flyt att vi blev färdiga redan vid 20.30-tiden Jag lade på lite extra fart igår när jag jobbade, för jag ville så gärna komma hem innan Caroline hunnit gått och lagt sig. Hon har ju varit borta sedan i onsdags och kom hem först igår.

 

Vi båda längtar alltid väldigt mycket efter varandra, när vi är ifrån varandra, och igår kväll när jag kom hem från jobbet vid 21.30-tiden så var hon fortfarande vaken, men vi hann ändå hälsa och krama om varandra innan det var dags för henne att sova.

 

I morse så passade faktiskt hela familjen på att sova ut, och tror inte att det var någon som steg upp från sin säng förräns vid 10-tiden, och det kändes skönt att slippa veta att man idag inte skulle vara tvungen att gå upp tidigt för att väcka Caroline.

 

Som jag skrev igår så skulle jag eventullet åka med Caroline till Saho idag, och jag hade förstås ( som vanligt) inte ringt innan och sagt att vi skulle komma förbi. Utan istället gjorde vi som vi brukade göra och det är vi överraskar honom med att bara komma förbi.

 

När vi traskade in på  Sahos Salong så höll han redan på att klippa en annan kund, men som alltid så skiner han upp med ett smile när vi klev in och han är bara för super trevlig.

 

Jag frågade om han hade tid att klippa topparna på Caroline hår....?

 

Så medans han klippte klart kunden han höll på med, så tvättade en utav hans anställda Caroline hår och det tycket hon var så skönt.

 

   

Caroline satt och njöt utav att få sitt hår tvättat och hårbotten masserad och avslutningsvis en inpackning.

 

När håret sedan var tvättat med både schampoo-balsam-inpackning så var det dags att inta stolen. Tjejen som hade tvättat Caroline hår kammade först igenom hela håret.

 

   

Så här såg det utan innan topparna klipptes

 

Innan  det var dags för Saho att komma med sina magiska fingrar och sin gyllende sax för att sätta igång med att klippa hennes toppar

 

   


Saho frågar Caroline vad det är för färg på sprayen hon vill ha i håret

Det blev både lila och rosa spray färg

 

Caroline var mera en nöjd och tackade Saho så mycket. Saho sa: Det är för din skull som jag är här....och det var ju jättesnällt sagt.

 

   

Så här blev fint blev det färdig resultatet

 

 

Skrivet av Sandra 9 oktober 2010 klockan 18:20

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards