Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Sandra Sterner - 17 mars 2010 18:45

Nu var det dags för lite nya uppdateringar på bloggen. Det var ju gått några dagar sedan jag sist skrev och nu känner jag att det börjar bli dags att skriva igen.

 

Idag var jag upp till Haninge Centrum då det var dags att köpa in sig på nya jeans till Caroline igen. Hon drar verkligen i väg i längd min lilla tjej och är helt övertygad om att hon kommer att växa om mig i tonåren.

 

I morgon är det dags för födelsedagsfirande och det är min son Niclas som fyller 16 år och det ända som han denna gång har önskat sig är pengar. Kanske inte allför roligt att bara ge pengar i present, men ändå rätt så skönt att slippa ränna runt halva stan och leta efter en present. Nu får han istället själv köpa det han vill ha. 

 

Skulle egntligen ha träffat Elin nu till helgen, och hitta på något roligt med henne.

 

Elin

 

Men igår fick jag ett sms ifrån henne och fick veta att hon ligger genomförskyld med bihålsinflammation. Så det blir till att skjuta upp våran återförening någon vecka till en helg framöver till hon blivit bättre. Skickar många varma krypa på dig hälsningar och hoppas att du snart blir bättre.

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 17 mars 2010 klockan 18:38








Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards