Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Sandra Sterner - 27 mars 2010 19:00

Nu har vi varit nere i Nynäshamn och hämtat hem Caroline.

 

På väg ner till....

 

Nu var man framme i Nynäs.

 

Hade bestämt mötesplats med Jonny uppe vid centrum. Fick se en glad och liten tjej komma hand i hand tillsammans med sin pappa. Caroline hade så mycket att prata om, och hon snubblade nästan över orden.

 

Hon berättade att hon kom från sin farmor och farfar, och det visade sig att även hennes kusiner hade varit där och hälsat på (och det är inte så ofta som hon träffar dom)

 

Caroline kramar om sin pappa.

 

Nu är vi hemma sedan några timmar och ska snart sätta och för att titta på körslaget som går på TV4.

 

Skrivet av Sandra 27 mars 2010 klockan 19:09

Av Sandra Sterner - 27 mars 2010 10:15

Åh, vad skönt att fått sovit ut på lördags morgonen.

Var igår igen och jobbade, och tog ett ordentligt snack med min närmaste chef. Så förhoppningsvis så kommer säkert att allt ordna upp sig för det bästa för alla parter.

 

När jag igår kväll hade kommit hem ifrån jobbet, hade Jonny redan varit här och hämtat Caroline. Men han kunde bara ha henne över kvällen, och lite senare under eftermiddagen ska jag åka ner till honom i Nynäshamn för att hämta henne. ( Kanske blir det så att jag tar med kameran)

 

Jag kände mig lite trött och seg efter gårdagens arbetsdag, och det blev istället en hemmakväll framför tv:n. Jag är ju själv väldigt intresserad av dans (och även musik ) ville förstås inte missa gårdagskvällens final i Let´s Dance.

 

Vilka otroligt bra och inövade dansnummer båda paren hade övat in under veckan, och båda Mattias & Cecila och Claudia och Tobias gjorde mycket bra ifrån sig på dansgolvet. Av dom tidigare programmen så har jag för det mesta tyckt att det är Mattias, som är en utav dom bättre och jag har hela tiden trott att han skulle vinna.

 

Tills förra veckan då Claudia och Tobias gjorde otroligt bra ifrån sig. Men det blev till slut så som jag hade trott ifrån början, det blev snyggingen ifrån E.M.D som vann årets Let´s Dance.

Nej, nu ska jag strax börja göra mig i ordning för att ta mig ner till Nynäshamn.

 

Skrivet av Sandra 27 mars 2010 klockan 10:20

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards