Alla inlägg den 13 april 2013

Av Sandra Sterner - 13 april 2013 19:37

Så trist det var att vakna upp i morse och se att det småregnade och molnen hängde gråa över hela himlen. Det som var så fint och vackert väder ute förra helgen och när vädergudarna känner att bjuda på solsken och vårvärme så är jag inte en sån som blir länge kvar inne ( när jag är ledig vill säga) utan då vill jag inget mera än att ge mig utomhus och lapa solsken. Men när det bara regnar, regnar och molnen hänger så lågt att dom kan drilla ner. Då längtar man inte ut speciellt mycket, men trots att det regnade idag så var jag tvungen att ge mig av ut och skyndade mig till bilen och körde iväg till mina ärenden som jag hade att uträtta.

 

Jag har både under gårdagen och idag märkt att någon utav mina läsare har gått bakåt i min blogg och läst en hel del utav mina gamla skrivna inlägg, och det är från det att jag precis hade startat upp denna blogg 2008.

Jag tycker det är kul att det finns intresse för en del utav mina läsare att "bläddra" bakåt i min blogg och läsa mina första skriva inlägg. :)


Idag har jag även fördelen med att vara helt barnledig och det är fram tills i morgon. Så tidigare idag var Johan förbi här hemma och hämtade upp yrvädret Caroline. Nu får hon härja och leva ut och busa med sina bröder Niclas och Tobias.


Igår var det ju Let´s Dance och det blev denna gång Robban och hans danspartner Oksana som fick lämna tävlingen. Dom deltagarna som i imponerade mest på mig igår kväll var dessa:


Erik och Sigrid som från första dagen verkade ha funnit varandra och igår verkade det vara något extra glad och fnittrig Sigrid som stod bredvid Erik. Men i alla fall dom är som alltid lika väl samspelta och dansar utmärkt ihop till en Rumba.


Marko och Cecilia i en vals som fick mig att häpna och blir lika förbluffad varje gång jag ser denna annars så överaktiva glada spelevink, kan vara så allvarlig och göra så bra ifrån sig.


Även Sofia och Tobias som dansade Paso Doble. Okej, kan tycka att Sofia igår var lite ostadig på fötterna, när hon stampade ner fötterna sådär hård och bestämt som man ska göra i dansen Paso Doble, men förutom det så tycker jag hennes uppträdande bara blir alltmer bättre och bättre i Let´s Dance och visst träning ger erfarenhet och det lönar sig med att träna in sin koreografi många timmar varje dag och till sist så sitter den där.


Likaså ynglingen Oscar Zia som är mera känd från att sjunga i Idol, men jag tycker att denna "Toyboy" om man nu är 16-17år gammal, men han dansar som sjutton...:D


Däremot blev jag inte alls som i 1-2 programmet så imponerad av Hollywood fruns Marias dans igår kväll och tyckte att hennes och Krisjan Slowfox var tråkig.

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards