Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Sandra Sterner - 5 augusti 2009 21:00

Nu har halva veckan redan hunnit gått, och likadant är det med min semester, och på måndag börjar jag jobba igen.

 

Själv tycker jag att början på min andra omgång av min semster, har gått fort, och vad bra det skulle vara, om arbetsveckorna gick lika snabbt tempo, som semestern gör. Men jag ska inte klaga, jag har ett arbete som jag är nöjd med.

 

Nu över till något helt annat, som vanligt går jag dagligen igenom mina e-mail adresser, och till min privata e-mail, hade Nina, skickat nya bilder på sin lilla familj, och jag blev förstås så glad, och såklart vill jag dela med mig lite av bilderna till mina läsare.

 

 

Nina och Nova, som säkert ska till att börja rita.

 

Visst, ja det var ju cykelstaden, Västerås kallades för. Janne och Nova på cyklelutflykt.

 

Nina är visst fortfarande lika leksugen.

 

Men till slut, tar även dom små krafterna slut på lilla Nova.

 

Idag var det återigen dags att åka in till stan, men denna var det jag som skulle följa med Micke.

 

Det har nu gått ett par veckor sedan Micke var i Gamla Stan, och piercade hakan, och läkstaven ska nu bytas ut till en permanet stav. Micke hade kollat upp ett ställe, som hette East Street, och som låg på södermalm, men väl framme i butiken fanns det ingen piering stav som föll i hans smak.

 

Tänkte att jag skulle överraska mina föräldrar, och tog upp mobilen för att ringa, och se om dom var hemma i lägenheten i stan. Dom skulle åka ut till landet först till helgen,och mycket riktigt var dom hemma. Dom blev förstås jätteglada över att vi kom förbi och hälsade på.

 

På promenad till mina föräldars hem.

 

Så här glada blev, mina förädrar över att ses igen.

 

Mycket av min humor har jag fått efter min pappa, men dessto ännu mera sedan jag träffade min "tokiga" make Micke som oftast är på skämthumör..

 

Då jag vet att det var ett bra tag sedan, som  jag lade ut något YouTube klipp på min blogg, och nu ikväll så ville jag tillägna denna låt till min pappa....You are my Daddy Cool.

 

 

Kolla själva....ett gott skratt utlovas.

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 5 augusti 2009 klockan 20:54


























Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards