Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Sandra Sterner - 21 augusti 2009 12:30

Vaknade alldeles för sent idag!

 

Men det var inte bland det lättaste att komma till sängs igår. Micke hade fått något av alla sina "frispel" och höll på skämta och skoja igår kväll, och när han väl sätter igång, men din humor och alla gester/minspel.

 

Jaaa, han är som han är, och honom har jag stått ut med i 8-år!!

 

 

Det är lika bra, att jag lägger upp en bild på Micke, som han höll på igår kväll.

 

Som alltid, när jag slagit på datorn, så går jag, först igenom min e-mail, och blev glatt överraskad när jag såg att det tillkommit 2 nya vänner till mig på Facebook.

 

Som alltid så ringer min mobil, titt som tätt och snart övervägar jag om jag ska skaffa mig en "manager/agent", som kan hjälpa till med allting. Jag känner ibland, att jag inte räcker till för allihopa, men försöker så gott det går att vara alla till lags.

 

Fick en förfrågan igår ifrån produktionbolaget BLU/Fremantle, om att vara med i ett program, som kommer att spelas in i början av september, och det kommer sändas i slutet av den månaden i Tv4 plus. Har dock, ännu inte tackat Ja, till att medverka, utan bad att få tänka på saken, tills på onsdag, (nästa vecka) då jag ska ge besked.

 

Skrivet av Sandra 21 augusti 2009 klockan 12:25

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards