Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Sandra Sterner - 25 augusti 2009 19:00

Det blev alldeles för sent för mig igår kväll, och jag som från början hade tänkt gått och lagt mig i någorlunda hyfsad tid....men så blev det tyvärr inte.


Fick inte specillet många timmars sömn i natt, och det resulterade till att jag i morse inte alls kom upp ur sängen. När larmet på mobilen gick på var jag så trött. Att jag istället ställde om larmet på 1-timme, men den timmen, kändes bara som 5 min.


Jag var så trött i morse, att det kändes helt omöjligt att ta sig till jobbet över huvudtaget. Så jag valde att stanna hemma  idag, och vila upp mig.

Micke, berättade igår att han började ledsna på sitt halvlånga hår, och att han ville klippa av sig det. Min första reaktion, var att han måste skämta...( hårdrockare som han är)

 

Men det var tyvärr, inget skämt!! Han hade idag, efter jobbet cyklat upp till Haninge Centrum, och klippt av sig en hel del av sitt mörka halvlånga hår.

Jag blev först lite chockad, men det övergick senare till en mera  förvånad uppsyn.


- Herregud, du gjorde det ändå! Jag som först trodde att du skämtade.


Själv stod jag bara och gapade, och fattade inte att han hade gjort det. Micke undrade förstås vad jag tyckte, om hans ny frisyr.


Jag försökte verkligen komma på något att säga, men fick inte fram ett endast lite ljud. Men efter en stund kunde jag inte längre hålla mig utan började i stället skratta. Det var helt klart en stor markant skillnad på Micke i kort hår och det han hade förrut halvlång hår.

 

Micke nya frisyr, betydligt kortare på sidorna (snyft) men lite har han sparat av längden i nacken..


Micke i sin gamla frisyr.


Här har jag hjälpt honom, med att färga hans utväxt och jämnat till dom kluvna topparna.


 Skrivet av Sandra 25 augusti 2009 klockan 19:07

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards