Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Sandra Sterner - 9 februari 2011 12:45

Åh, så länge jag sov idag, mmm känns riktigt skönt att verkligen känna sig ordentligt utvilad. Nu har jag gjort morgon, och gjort mig i ordning för en ny dag. Har även såklart fixat och donat lite med hushållsgrejerna.

Jag var inne en liten snabbis på min facebook och upptäckte att några utav mina vänner är vän, men en person som jag tyvärr inte alls tål eller kan ha att göra med. Men, men, det är upp till dom som nu vill och orkar med att vara vän med den här personen. Jag har skrivit i ett tidigare inlägg om personkemi, och man kan helt enkelt bara inte gå ihop med alla människor. Om det nu blir så att jag kommer att plocka bort en del utav mina vänner från min facebook sida, så vet ni vad det beror på. Nog skrivit om detta nu.

 

Som planerna ser ut just nu i dagsläget så verkar det som Västerås kommer få besök utav oss i helgen. Det är verkligen på tiden och dessutom våran tur att åka till Nina, Janne och Nova. Det har gått ett helt år sedan vi var uppe sist och hälsade på min dotter och hennes lilla familj

 

Skrivet av Sandra 9 februari 2011 klockan 12:53

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards