Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Sandra Sterner - 21 februari 2011 12:45

Jaa, det stämmer enligt utskick ifrån metrobloggen, att f.r.o.m den 25 april kommer alltså inte längre metrobloggen finnas kvar.

För egen del så har jag vid ett flertal tillfällen tänkt tanken på att lämna metrobloggen, av den anledningen att det oftast är så mycket fel på deras servrar och att mina skriva inlägg bara försvinner. Det har bara varit av ren gammal vana och lite lathet som gjort att jag stannat kvar och bloggat för metrobloggen.

Jag kan garantera och lovar mina läsare att jag absolut inte kommer att sluta blogga. Men har tyvärr inte i dagsläget hunnit med att starta upp en ny blogg....men en ny blogg kommer inom kort att startas upp och den nya adressen kommer ni att få via den nuvarande bloggen.

Jag kommer verkligen att ha göra framöver, och det kanske gör att det inte varje dag blir något nytt blogginlägg. Först starta upp en ny blogg, sedan fixa rätt sorts utseende/stil till bloggen ( vill inte att den ska se för tråkig ut) men det är den enklaste biten, det som mest bekymmrar mig det är samtliga utav mina skrivna inlägg som ska kopieras, och läggas över till min nya blogg....oj oj det lär ju ta ett tag!!

 

Skrivet av Sandra 21 februari 2011 klockan 12:42

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards