Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sandra Sterner - 7 april 2011 23:30

Jag lever i en mardröm ( känns det som) och det är alldeles för svårt för mig att inse att min pappa inte längre finns kvar i detta jordeliv.
 
Jag har alltid gillat att skriva mycket, och det gjorde jag redan mycket som ung. Mestaldels har det blivit uppsatser i skolan och även en del dikter och posei. Jag har även gett mig in på att skriva om texten på vissa "kända" låt texter som jag även också har puplicerat på min blogg ( men just nu blir det ingenting med det)
 
Nedan följer nu en dikt som är tillägnad min pappa:
 
Det känns som jag lever i en hemsk mardröm, men börjar alltmer inse att det inte är någon hemsk mardröm, utan att jag lever i nu:et och allting det hemska som hänt är sant.
 
Dagarna går och det har redan nu passerat mera än 1 vecka sedan det hemska hände, och hur mycket jag än gråter så får jag dig aldrig mera åter.
 
Jag önskar så att jag för en sista gång hade fått en chans att träffa dig eller åtminstående fått höra din glada och härliga röst, för det hade iallafall kunnat gett mig lite tröst.
 
Nu sitter du lilla pappa uppe i himmeln tillsammanse med din mor och far ( farmor och farfar) och så förstås morfar.
 
Jag hoppas du pappa hör och lyssnar på mig när jag ber och att ni alla mina fina, vackra släktningar blickar ner från skyn och ler mot oss alla. Nu har du min kära lilla pappa blivit en vit och vacker ängel och hoppas verkligen att du har det bra där du befinner dig nu.
      
  
 
Sov så sött älskade pappa!!   
 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards