Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Sandra Sterner - 25 januari 2010 11:15

Så har det gått och blivit måndag igen, och en ny lång vecka väntar framför en.

 

Har dock inte kunnat sova så jättebra i natt, och detta p.g.a att Micke har legat, och hostat och snörvlat brevid mig. Det är tydligen hans tur att vara förskyld nu. ( Hoppas bara inte jag går och blir förskyld igen)För i morse när hans klocka ringde var han alldeles för matt för att orka komma upp.

 

Nu blir det säkert så att han kommer vara hemma ett par dagar, och kurera sig.

 

Söndagen var helt ägnad åt att bara vara hemma med familjen. Var ute med Caroline i pulkbacken, och hon är ju helt galen i snön. Ibland när hon kommer farande ner för backen brukar hon ( likt en hund) rulla sig i snön.

 

Varken jag eller Micke orkade göra ordning någon middag igår, och istället blev det så att vi köpte oss en färdiggrillad kyckling, och potatissallad.

 

Nu ska jag dona och feja lite här hemma, och umgås med min snörvliga och hostiga make.

 

Skrivet av Sandra 25 januari 2010 klockan 11:07

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards