Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Sandra Sterner - 29 januari 2010 12:15

 

Vad skönt det känns, och äntligen får man väl lov att säga....it´s friday and weekend is here...jippi.

 

Det återstår ett kvällspass att jobba, och hoppas innerligt att det inte blir allför mycket att göra ikväll.

I övrigt till helgen har vi inget inplanerat, och kommer bara att ha det lugnt och skönt.

 

Snart är det dags för födelsedagsfirande, och det är min äldsta dotter Nina som snart fyller år. Det skulle vara roligt att åka upp över dagen till henne och hennes familj  i Västerås och gratulera henne.

 

Det har inte blivit så ofta, att jag har åkt dit, och det har jag bara mig själv att skylla på. Men när jag väl är där brukar alltid jag och Nina ta en tur på stan.

 

"Moby Dick", ni vet kanske redan att jag syftar på Micke. Var nyligen inne på sin facebook sida, och klickade på en länk som någon utav av hans vänner skickat. Vilket i sin tur resulterade, att det inte alls går att göra någonting på hans dator nu, och om det var någon form av virus eller om det var något annat som orsakade felet.

 

Få se om det går att åtgärda eller om man det blir till att scratcha datorn (och om installera allting igen)

 

Skrivet av Sandra 29 januari 2010 klockan 12:15

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards