Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sandra Sterner - 7 november 2010 19:00

Alltså det här med dom som sitter och skriver låtar....mmm, det är verkligen något som imponerar mycket på mig. Som mina trogna läsare vet så gjorde jag om en text här på bloggen för någon vecka sedan och kan tala om att tanken finns hos mig att göra om flera texter inom kort.

 

Idag finns inte mycket att skriva om faktiskt, och som tidigare söndagar, så har vi liksom även denna bara tagit det lugnt här hemma och slappat och tittat på tv:n. Tänkte att jag skulle ge mig ut på en promenad, men det var alldeles för kallt väder för mig ute så jag tyckte det fick räcka med att gå upp till centrum för att handla lite på ICA. Trots att jag hade vantar på mig så frös jag om fingrarna och är det någon som jag verkligen inte gillar att göra så är det är frysa.  

 

Jag var fortfarande frusen och kall när jag kom hem och det blev till att göra i ordning en varma koppen, och det är något som jag kan rekommendera er läsare att dricka om ni liksom jag känner er frusna och kalla efter att ha varit ute. Mmm, man känner hur man inombords börjar tina upp igen, och även praktiskt för kalla små fingrar att få dom värmda utanpå koppen.

 

En utav mina stora pojkar Henrik ringde mig under eftremiddagen och undrade ifall vi var hemma! Såklart vi är nästan alltid hemma på söndagarna och mina älskade barn är alltid välkomna över. Det var ett tag sedan Henrik kom över och hälsade på oss, och vi hade mycket att prata med varandra om.

   

Gjorde ordning lite fika och plockade fram lite goda kakor, men som alltid när man har mycket att prata med varandra om så går tiden alldeles för fort. Henrik, skulle vidare och tackade ( artig som han är) för sig och gav mig sedan sin mamma en kram.

 

Skrivet av Sandra 7 november 2010 klockan 18:55

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards