Alla inlägg den 22 november 2010

Av Sandra Sterner - 22 november 2010 19:00

Idag var det dags att återvända till jobbet igen efter att varit hemma nästan 1 månad ( på sisådär några dagar) Jag kände i längden att det inte gick längre att stanna hemma.

 

Började redan igår kväll känna mig lite nervös ( inte alls över det som jag skrivit i min blogg!! Det står jag fortfarande för) men kände ändå en viss oro och när morgonen kom så kändes det ett visst obehag över att åka iväg, men någon gång måste bli den första då man vänder tillbaka.

 

Jag hade ett önskemål för att komma tillbaka och det var att slippa jobba efter samma schema som förut. Då körde jag 2 veckor kväll och sedan 1 vecka dag. Nu är det istället varannan vecka dag-kväll-dag...osv ( och tror att det blir bäst så för alla) och nu borde risken vara mindre att man råkar ut för några otrevligheter.

 

Jaha, det var det som min största del av måndagen gick till, och även om jag inte behövt jobba så extremt mycket idag, så måste man ändå jobba  "For the money"

 

Hemma igen hade Micke fixat ordning lite käk till ungarna och det är hälften utav mina barn som är här: Jimmy, Niclas och så Caroline. Tyvärr så kände jag inte alls för att äta potatiskroketter och köttbullar. Så istället blev jag sugen på det som vi åt i lördags..

- Kommer ni ihåg, vad det var vi åt då...?

Just det räksmörgåsar med ägg, ost, tomat, gurka och en liten bit citronskiva.

 

Skrivet av Sandra 22 november 2010 klockan 19:01

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards