Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sandra Sterner - 13 november 2010 20:00

Visst kan det vara underhållande att se animerade bilder som även är practical joke. Kör nu vidare med den 3:e och sista bilen för ikväll.Vad är det man säger om (oss) Stockholmare, som är vana vid rulltrappor överallt inne i stan. Men har man aldrig någonsin åkt i en rulltrappa, så kan det ju förstås ställa till en hel del problem

 


 

Skrivet av Sandra 13 november 2010 klockan 20:06

Av Sandra Sterner - 13 november 2010 19:45

Lika bra att fortsätta när jag ändå ikväll känner mig på "hugget" för att skriva. Är mina läsare redo för den animerad bilden nummer 2...?

Detta måste ändå vara nytt världsrekord....

 


Skrivet av Sandra 13 november 2010 klockan 19:46

Av Sandra Sterner - 13 november 2010 19:45

Nu kanske ni läsare har börjar märka att mitt gamla humör är på väg tillbaka. Som ni ser så har jag nu letat runt lite på nätet efter roliga animerad bilder.

Så det kan gå när en liten tant är ute med en alldels för stor hund

 


Skrivet av Sandra 13 november 2010 klockan 19:43

Av Sandra Sterner - 13 november 2010 13:30

Nu börjar jag så smått känna att mitt gamla goda humör kommit tillbaka. Jag är en sån utav naturen som oftast är glad och positiv, men det senaste tiden tillbaka har jag varit nere och deprimerad, men börjar nu känna att mitt gamla rätta jag är på väg tillbaka.

 

I ärlighetsnamn så skulle jag faktiskt kunna tro att vilken person som helst och det oavsett vilket företag man jobbar åt, skulle må dåligt och även känna sig nere, om det var så att man hade en chef som nästan alltid behandlade vissa anställa på ett dåligt sätt.

 

Förtillfället är jag glad över att få slippa gå tillbaka till "helvetet" på jorden och stå ut med förolämpningar (om bl.a min klädstil) och även den orättvisa behandligen.

 

Nu är det bara att vänta och se hur det kommer bli med framtiden, men jag hoppas och tror att det är rättvisan som kommer att segra och är det inte så man säger: Att det Goda vinner oftast över det Onda!!

 

         

 

För mig är det väldigt viktigt att få "egentid" att bara få rå om sig själv och eventuellt skämma bort mig med någonting.Som idag t.ex så är vi barnlediga och det kan mycket väl behövas för oss ibland. Jag satte mig ner tidigare idag och skickade efter inställningar till min nya mobil. Det är nämligen så att jag inte kan ta emot mms (bilder) och det var förstås väldigt frustrerade, men så kom dom nya inställningarna och nu fungerar det som det ska. Min nya "leksak" ( kommer ni ihåg dom ordspråken jag skrev för någon vecka sedan? Att i varje ålder så har man sin egen leksak.)

 

Jag kan förstås även idag inte låta bli att knappa på min nya mobil.

 

Varken jag eller Micke har planerat någonting inför dagen-kvällen, och det återstår att se om vi kommer att göra någonting. Föreslog nyss för Micke, om vi inte kunde gå på Bio ikväll.

 

Men fick till svar: Nej, det är så tråkigt. Då kan vi lika gärna hyra en Dvd.

 

- Slipp, då tråkmåns!

 

Konstigt nog så känner ingen utav oss någon direkt längtan ut på fester eller krogen längre! Men som sagt dagen är fortfarande ung och det kan hända, att man kanske ändrar sig och kommer på något att göra.

 

 

Skrivet av Sandra 13 november 2010 klockan 13:26

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards