Alla inlägg den 17 november 2010

Av Sandra Sterner - 17 november 2010 19:45

Nu hade jag tänkt att det var dags att uppdatera lite nytt på bloggen, men denna gång har jag försökt sett till att jag inte vill bli störd. Förhoppningsvis så kommer inte heller inlägget bli lika långt som det blev igår. Det var egentligen inte heller tänkt att jag från början skulle  ha skrivit så mycket som jag gjorde igår, men det blev ändå en hel det att skriva.

 

Ikväll blir det inte lika mycket skrivade från mig. Utan istället tänkte jag hänvisa till en väldigt hemsk, otäck artikel som jag tidigare idag läste i Aftonbladet och Expressen.


Det har väl inte undgått någon utav mina läsare att läsa det som hände den unga 31-åriga tjejen, som så gärna ville skönhetsoperera sig inför sitt kommande bröllop. Det var hennes fästman som hade gett det till henne som morgongåva.Istället för att vänta på att få en operations tid i Sverige. Så valde hon att ta kontakt med ett företaget Medica Travel som förmedlar plastikopertioner i bl.a Polen. Där operationen utfördes, men efter ingreppet så vaknade hon aldrig upp från narkosen utan istället hamnade hon i ett koma liknade tillstånd.

 

Missa inte att kolla på detta ikväll som kommer att sändas på SVT och det är programmet "Uppdrag granskning"som kommer att ta upp detta.

 

Skrivet av Sandra 17 november 2010 klockan 19:40

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards