Alla inlägg den 23 november 2010

Av Sandra Sterner - 23 november 2010 19:15

Jaha, då var alltså dag nummer två avklarad på jobbet, och nu är man hemma igen. I morse var det något svårare för mig att komma upp då alarmet ringde vid 6-tiden, och det gick inte alls att komma upp på en gång, men efter ett antal snooze avtryckningar så kom jag till slut upp.

 

Väl framme på jobbet, så kom en kollega fram till mig och berättade att han börjar läsa min blogg ( Själv tycker jag det bara är trevligt med nya läsare till min blogg)

 

Han började frågasätta det som jag skriver på min blogg, och så kom han även in på min politiska åsikt.

 

Jag är ( för det mesta) en sån som alltid svarar på frågor, men när jag är på jobbet, då är jag där för att arbeta! Jag har genom dom åren som bloggerska lärt mig att skilja på det som är jobbet och det som är privat.

 

Jag ser det som en självklarthet, att jag svarar och bekräftar om det är så att någon nyfiken kollega frågar om det verkligen är jag som bloggar.

 

- Herregud, vem annars skulle det vara!?

 

Jag vill klargöra vissa saker! Till alla Er som vill prata med mig om mitt bloggande under arbetstid! Ska veta att jag först och främst är på jobbet för att sköta mina arbetsuppgifter,och dom vill jag sköta korrekt.Om det är så att någon vill ställa frågor, angående det som jag skriver, så ser jag hellre att det sker under en rast.

 

Nästa fråga: Var jag står politsikt, och det är inte oförändrat sedan sist. Det är inget jag hymmlar med eller "sticker under stol med. Jag står fortfarande långt åt höger och är stolt över att vara Moderat!!  Om ni inte nu redan visste det, så vet ni det nu!

 

Nej, vet ni vad! Nu tycker jag att det får lov att räcka med att skriva om jobbet och politik, men har lärt mig att vara artig och svara på frågor om det är så att någon undrar.

 

Ni kommer väl ihåg att jag i sommras gjorde min allra första tatueringen. Tyvärr så visade det sig att det första ( hemskt otrevliga) tatueraren som jag skulle gå till INTE ville göra just det motivet (väldig konstig inställning) Istället blev det en annan tatuerare som tog på sig att göra den tatueringen, som jag så gärna ville ha.

 

Blond little america girl

 

Jag visste att det skulle göra ont att få nålar intryckta under huden, men inte så fruktansvärt ont. 

 

Nu är det så att det gått ett antal månader sedan jag sist var och tatuerade mig. Nu på eftermiddagen slog mig tanken om jag kanske skulle skämma bort mig själv med en ny tatueringen.

 

 

 

Next time its gonna be this cool lady 

 

Skrivet av Sandra 23 november 2010 klockan 19:17

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards