Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Sandra Sterner - 5 juni 2010 20:15

Jag läste nyss på nätet om Stockholm Maraton som har varit inne i stan idag, och att det var Joseph Langat som kom först i mål efter ha sprungit över 4 mil på bara 2 tim och 12 min.

 

För mig är det nästan helt ofattbart att dom som ställer upp i Maraton orkar springa så pass långt och en del utav dom håller ju också ett extremt högt tempo.

Själv nöjer jag mig med att ge mig ut raska promenader och emellanåt små jogga, men att börja springa! Nej, det är inte min grej! Bortsett från när jag vet att det är bråttom och det är tajt med tid för att hinna med pendeltåget eller bussen, men det är också dom ända gångerna jag springer.

 

Igår kväll överraskade Micke mig igen, med att dyka upp oanmäld på mitt jobb!! Överraskningar av detta slag är dock inte uppskattat från mig....tyvärr och det har jag även talat om för honom, men det är som att prata till ett par döva öron. Micke är enligt mig inte en skjort kille och tycker han gör sig bättre i en snygg t-shirt.

 

Men igår dök han upp vid 18-tiden på mitt jobb, och uppklätt till öronen i vit skjorta och svart väst! Igår var det en hel del att göra, och vi var inte klara förrän närmare 22-tiden. Men Micke varvade med att stå ute och röka och sitta och pimpla i sig kaffe i fikarummet i 4 timmar!! Hmm, det var inte dåligt det, men det som väntar på något gott väntar inte för länge.

 

I morse vaknade man upp till ett strålande vackert väder ute, och när det är sånt skönt väder vill inte jag sitta inne. Utan efter ha käkat frukost och gjort oss i ordning gick vi ut. Denna helg är vi barnlediga igen, och vad passar då inte bättre än att ta till vara på tiden tillsammans.

 

Micke sitter och pillar på sin mobil

 

Denna svarta klänning med röda små blommor hittade jag i en butik, och blev så förtjust i klänningen att jag med en gång ville ha den på mig.

 

Micke behövde efter en stund sätta sig ner och vila sin ömma fötter

 

Shopping förtjust och klädgalen som jag är så passade jag idag på att köpa lite nytt och fräscht till mig och även till Caroline ( men dom får hon inte förrän på måndag, då hon kommer hem)

 

       Till Caroline, en vit klänning och rosa strumpbyxor

 

Nu på fredag tar min son Henrik studenten, och denna nyinköpta vit/blommiga klänning tänkte jag ha på mig då.

 

Skrivet av Sandra 5 juni 2010 klockan 20:20

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards