Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Sandra Sterner - 10 januari 2011 12:30

Det är lika bra att köra på med en blogginlägg nu, innan det är dags att åka iväg till jobbet.

Jag känner att jag måste förtydliga mig lite, och det är särskilt till dig Micke, som är mer eller mindre expert på att missförstå och tolka allting fel. Jag hade igår skrivit om att vi fick besök ifrån Gävle och det var Mickes mamma Ing-Britt och hennes karl Gunnar. Micke läste mitt inlägg en stund efter det att jag hade skrivit det och sade. Sandra, morsan kille heter inte Karl-Gunnar.

- Det vet jag väl....

- Men det är ju det som du skrivit i bloggen...

- Åhh, Herr expert att missförstå!

Det visade sig att jag  helt enkelt glömt bort att sätta dit ett kommatecken, efter karl, och sedan skulle det vara Gunnar.

Nu är detta åtgärdat och hoppas det slipper bli mera missförstånd. Nu när vi ändå är inne på temat namn, så har faktiskt Micke ett dubbelnamn och det är Lars-Olov.

Jag glömde bort igår att skriva upp en till sak, som vi hade fått igår. Och det var ett par jättesöta pryndads kuddar, som Ing-Britt själv hade sytt, och dom har fått tagit plats i våran kökssoffa.

 

På onsdag är det tjugondedag knut och det är väl då man städar julen ut! Jag får väl lov att sätta igång i morgon eller i övermorgon, med att plocka ner allt julpynt, granen, kransen ( på dörren) gardinerna, adventsstjärnorna m.m

 

Skrivet av Sandra 10 januari 2011 klockan 12:28

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards