Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Sandra Sterner - 20 januari 2011 21:45

Nu har det blivit lite tid över för att göra lite uppdateringar på min blogg.

Min morgon började inte speciellt bra idag. Det visade sig i morse att våran katt Simba, hade rivit ner min mobil ifrån mitt nattduksbord, så att batteriet hade fallit ut och den "olyckan" gjorde ju så att inte mitt mobil alarm kunde gå igång. Som tur var så vaknade Micke vid 7-tiden och gick upp med en gång för att göra morgon. (Jag förstår bara inte att min karl kan vara så morgonpigg, trots att han inte sover speciellt många timmar)

 

Idag på förmiddagen skulle jag iväg på ett möte. Jag insåg att jag omöjligt skulle hinnas med att först åka iväg till jobbet ( som det tar drygt 1 timme att åka till ) för att sedan stressa vidare till mötet som var klockan 11. Nej, det hade aldrig funkat och jag hade fått stressa ihjäl mig. Det blev istället till att ringa jobbet och meddela att jag kommer dyka upp lite eller snarare ( blev det) mycket senare idag. Men till slut, så kom jag ändå fram till jobbet, men då hade klockan redan passerat 13. Ja, ja, men bättre sent än aldrig!!

 

Som avslutningsvis på kvällens inlägg, så hade jag tänkt skriva om födelesdags presenten, som Micke fick i förskott utav mig. Ni som dagligen följer min blogg, vet ju om att Micke fick ett par svarta boots. ( Som han själv hade fått välja ut på skobutiken Deichmann) Nu till saken hör att han blev så himla förtjust i sina boots att han använder dom till alla möjliga sortes kläder, utan någon som helst "känsla" för om det matchar eller inte....

 

   

Jag har snart känt Micke i 10 år och börjar bli van vid att se honom spexa och göra sig rolig. Tydligen gillar han sina nya "dojor" så mycket att han tycker dom passar även till träningsbyxor. När jag plockade fram kameran för att visa Mickes "nya mode" så blev han plötsligt "nödig"  

 

 

Skrivet av Sandra 20 januari 2011 klockan 21:36

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards