Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Sandra Sterner - 13 januari 2011 12:45

Dags för lite ny uppdatering på bloggen, innan det är dags att åka och jobba.

 

Jag hade tänkt att åka för att hälsa på min dotter Nina och hennes lilla familj i Västerås i slutet av Januari. Det är för det mesta, så att det är Nina, Janne och Nova, som kommer ner till oss i Stockholm, men nu tycker jag att det minsann är på tiden, att även jag får lov att bjuda till lite och åka till dom och hälsa på. Jag hade nämligen tänkt samtidigt, att fira Nina ( lite i förskott) för hon fyller nämligen år den 8 februari, men den dagen infaller ju på en tisdag och då jobbar vi allihopa.

Nu över till någonting helt annat, och det är nämligen min senaste månad statistik visade. Via Metrobloggen, kan man skaffa sig ett konto till något som heter Metroroll, där man kan se antal besöker per/ dag/månad och även vart någonstans mina läsare håller till. Vilka länder och städer, som följer min blogg. Sedan den senaste månad statistiken, som jag visade i min blogg, så har det tillkommit några nya länder och städer.

Jag blir förstås lika glad varje gång, jag kollar in min senaste statistik. Och uppskattar det otroligt mycket, att min blogg, har lyckats sprida sig över så många länder och städer.

 

* Stockholm

* Västerås

* Bromma

* Kista

* Göteborg

* Malmö

* Vällingby

* Uppsala

* Tungelsta

* Sollentuna

* Solna

* Ösmo

* Handen

* Södertälje

* Karlskrona

* Tyresö

* Karlstad

* Hägersten

* Helsingborg

* Linköping

* Örebro

* Sundsvall

* Västerhaninge

* Huddinge

* Norsborg

* Uddevalla

* Kungsängen

* Romeo

* Mountain View

* Sandy Hook

* Floda

* Varberg

* Borlänge

* Umeå

* Enköping

* Norrköping

* Luleå

* Grytet

* Alingsås

* Barcelona

* Oslo

* Laholm

* Jönköping

* Enskede

* Limhamn

* Trosa

* Söderhamn

* Halmstad

* Partille

* Cosenza

* Skurup

* Tranås

* Kramfors

* Oxie

* Segeltorp

* Dals Långed

* Kotka

* Bjärnum

* Lund

* Heby

* Stenungsund

* Lidingö

* Skinnskatteberg

* Kungsgården

* Lytham

* Hässelby

* Värnamo

* Fjärdhundra

* Angered

* Ängleholm

* Trelleborg

* Skarpnäck

* Kumla

* Muskö

* Lindome

* Storå

* Nynäshamn

* Vikarbyn

* Hargshamn

* Sjöbo

* Säve

* Älvsbyn

* Nykvarn

* Ronneby

* Piteå

* Söderköping

* Moskva

* Philippine

* Arboga

* Forshaga

* Darfo

* Nacka

* Berlin

* Syosset

* San Antonio

 

Till alla mina underbara läsare som följer min blogg, vill jag bara säga


     

Skrivet av Sandra 13 januari 2011 klockan 12:40

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards