Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Sandra Sterner - 9 maj 2008 21:30

 

Har faktiskt ingen aning när jag glodde på tv sist. Det står faktiskt bara i vardagrummet och samlar damm. Den ända tv som står på är Caroline lilla tv som hon har på sitt rum.

 

Nu har man hamnat framför datorn igen.

 

Jag sa till Micke i kväll: Ifall vi hade varit barnlediga så hade faktiskt jag velat gått ut och dansat. Jag älskar och dansa, och få sjunga med till musiken.

 

 

 

 

Men det blir inget med det, inte den här helgen. Det blir till att skriva på min blogg och lyssna på musik.

 

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 9 maj 2008 klockan 21:35

Av Sandra Sterner - 9 maj 2008 17:30

 

 

Äntligen fredag och helgen har börjat.

 

Underbart väder ute med solsken, har suttit ute och solat hela dagen. Så bloggen har fått komma i andra hand.Idag slog jag på riktigt stort.... Börjar nästan känna mig som en kanin. Då jag har ätit så mycket sallad och tonfisk.

 

 

 

 

Så idag fick det bli grillat (mums)Jättegott och ett glas vin till. 

Då det fortfarande är lite sol ute.Tänkte jag  fortsätta vara ute.

 

                                 På återseende!

 

                                                     

 

 

 

 

                              Ha en trevlig helg.

 

 

 

Skrivet av Sandra 9 maj 2008 klockan 17:30

Av Sandra Sterner - 9 maj 2008 01:15

 

Oj då klockan har passerat efter midnatt igen. Att det ska vara så svårt, att komma i tid, i sängen.Verkar i princip omöjligt att gå och lägga sig i tid

Har blivit värsta nattugglan ( ho ho )

 

 

Men det har varit att göra med Caroline, tvätt, disk. Sedan passade jag på att färga håret på mig själv i kväll. Inte speciellt snyggt  när det börjar växa ut.

 

Micke fick även ett ryck i kväll, det blev lite blonderingsmedel kvar.Så han frågade om han fick ta det? Javisst sa jag.

Men genom att du är så mörkhårig, så finns risken att du blir rödhårig. Mycket riktigt, nu är håret, fläckvis rött!!Han är så söt i sitt morotsfärgade hår

Du ska jag börja avrunda natten och gå och lägga mig. 

Godnatt hörs i morgon igen.

                               

 

Skrivet av Sandra 9 maj 2008 klockan 01:12

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards