Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Sandra Sterner - 27 maj 2008 20:15

I dag var jag jättetrött när jag kom hem ifrån jobbet.

 

 

 

 Trodde först inte det skulle bli någon bloggskrivning idag! Men efter att tagit några koppar kaffe, så är jag igång igen.

Det blir nog inte någon tapetsering idag. Varken Micke eller Henrik orkar. En dag att vila på måste dom få, innan dom fortsätter.


I morgon och på torsdag har jag semester (så skönt) Caroline ska till St.Eriksögonsjukhus För kontroll av sitt öga, då hon skelade på ett öga som liten. Men vad jag har märkt så skelar hon inget idag. På torsdag ska Caroline "prao" i sin nya klass,och då vill dom i hennes nya skola, att en förälder finns i närheten, i fall att det skulle vara något.

 

Skrivet av Sandra 27 maj 2008 klockan 20:12

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards